Friday, November 29, 2013

Penulisanku Yang Pertama



Nama saya Hanna Zahra..maksudnya "Bunga Yang Gembira".  Ini penulisan saya yang pertama di dalam blog ini. Saya bertugas sebagai kaunselor yang berdaftar dan bertugas somewhere in Malaysia.


Salam berkenalan kepada rakan2 blogger semua! Kalau ada segment2 follower nanti, habaq2 kepada saya disini hehehe boleh kita sama2 kenal berkenalan dalam alam maya ni. Pembikinan blog ini bukan untuk mencari glamor malah sebaliknya hanya untuk berkongsi ilmu yang ada di dada dan mempelajari ilmu yang sudi dikongsikan oleh rakan2 blogger yang lain. Blog ini juga terbuka kepada semua pembaca yang ingin berkongsi dan meluahkan masalah kepada Hanna dan pembaca blog ini. Boleh email kepada Hanna di hannah.zahrah.kaunselor@gmail.com. Semoga bimbingan dan nasihat yang diberikan nanti membantu rakan2 semua di dalam menghadapi cabaran kehidupan ini sehari2 dan menjadi lebih tabah dan lebih baik lagi di masa hadapan :)
 

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada pembaca yang sudi meluangkan masa membaca blog saya yang tak seberapa ini. Hehehe saya akan cuba untuk "upgrade"kan bilangan post saya dari masa ke semasa :). Salam Jumaat dan terima kasih banyak2 :)

4 comments:

Terima kasih banyak kerana sudi meluangkan masa membaca dan memberi komen di dalam blog ini :)

Take care and have a nice day